5 Μεγάλες, Προσωπικές μου Αλήθειες.

 Ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές απόψεις και πιστεύω για το κάθε τι γύρω του και μέσα του. Άλλες φορές έχουν κοινές γνώμες με άλλους ανθρώπους και άλλες όχι. Εγώ έχω σχηματίσει 5 μεγάλες αρχές και τις χρησιμοποιώ ως σημείο αναφοράς, όταν είμαι αναποφάσιστη σε διάφορα θέματα. Είναι πολύ γενικές και απλές. 

           1. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ... ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!
Ξέρω, ακούγεται χαζό αλλά αυτό σημαίνει ότι:
  • Η πραγματικότητα δεν είναι αυτή που με συμφέρει
  • Δεν είναι αυτή που ήταν ή θα γίνει
  • Δεν είναι αυτή που μου είπαν ότι είναι
  • Δεν είναι αυτή που θα έπρεπε να είναι
 Η πραγματικότητα είναι αυτή που είναι. (τώρα δεν ακούγεται χαζό, αλλά σκληρό)

           2. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΛΛΑΖΟΥΝ!
Μπορεί οι αλλαγές να είναι μικρές ή μεγάλες, αργές ή γρήγορες, μπορεί να τις αντιλαμβανόμαστε -μπορεί και όχι. Μπορεί να τις προκαλούμε εμείς, μπορεί και να μας αναγκάζουν οι άλλοι. Σημασία έχει όμως ότι γίνονται.

           3.  ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΤΙΜΗΜΑ, ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ
Αυτό το εξηγώ με δύο πλευρές:               
 
           α) Όταν ζεις κάτι πολύ καλό, να ξέρεις ότι το αξίζεις. Γιατί για να φτάσεις εκεί, έχεις περάσει σίγουρα από κάποιες καταστάσεις και τώρα γεύεσαι τους καρπούς των κόπων σου. Έχεις ήδη πληρώσει ένα τίμημα για να φτάσεις εκεί.
           β) Για να φτάσεις κάπου, για να πάρεις κάτι (από ένα αντικείμενο μέχρι ένα ξεχωριστό συναίσθημα) πρέπει να δώσεις πρώτα κάτι, να πληρώσεις.
        -Μοναδική εξαίρεση το κακό. Κανένας δεν αξίζει ό,τι άσχημο του συμβαίνει.

Με αυτή την αλήθεια, ξεπερνάμε χαζές, νηπιακές ιδέες ότι μπορούμε να παίρνουμε κάτι με το "έτσι θέλω".

          4. Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ!
Αυτό αποτελεί και το μόττο μου. Πολλές φορές νομίζουμε ότι η εξωτερική εμφάνιση, τα χρήματα και η κοινωνική θέση την προσφέρουν. Όμως δύναμη που αντλείται από αυτά κρατάει ελάχιστα σε σύγκριση με την εσωτερική και... σίγουρα δεν είναι αληθινή!

          5. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ!
Wow! Αυτό ακούγεται πράγματι δύσκολο, πολλές φορές αδύνατο. Όμως αν το σκεφτείτε, οι περισσότεροι από σας κάνετε στο τέλος αυτό που θέλετε. Πχ ένας μαθητής πολύ θα ήθελε να μην διαβάζει. Όμως θέλει καλό βαθμό και να μην του γκρινιάζουν οι γονείς του. Άρα για να πάρει καλό βαθμό που θέλει, θα διαβάσει. (Ή δεν τον νοιάζει ο βαθμός και οι γονείς του και δεν διαβάζει) ;Ρ

 Αυτές οι αλήθειες μέ'χουν βοηθήσει πάααααρα πολύ στη ζωή μου. Φυσικά, και αυτές οι αρχές έχουν υποστεί αλλαγές και θα συνεχίζουν να αλλάζουν, ανάλογα με τις εμπειρίες μου στο μέλλον.