Καλωσορίζω τον εαυτό μου στο blogging!

Χειροκροτήματα, επευφημίες, γιουχαρίσματα κλπ κλπ... (και μετά ξυπνάω :Ρ)

Αnyway, ιστορική -για μένα- ημέρα σήμερα, (σήμερα τέλειωσα επίσημα το γυμνάσιο. hurray!). Χαίρομαι πάαααααρα πολύ που επιτέλους ξεκινάω να γράφω, γιατί πραγματικά το έχω ανάγκη μέσα μου να εκφράζω και να "καλλιεργώ" τις σκέψεις μου και να μην τις εγκλωβίζω στο μυαλό μου.

Οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι εντελώς άπειρη, γι' αυτό σίγουρα θα κάνω πολλάααα λάθη. Αν ψάχνετε κάτι τέλειο βρίσκεστε σε λάθος blog. :)

Ίσως για κάποιον που δεν με ξέρει, με λένε Βάσια, έχω το παρατσούκλι "τρομοκρατικό ποντικάκι" (εξού και το terra mouse) και είμαι 15 χρονών. Μένω Θεσσαλονίκη, ακούω rock & metal, βλέπω αρκετά anime και ασχολούμαι με φωτογραφία και photoshop πορωτικά. Επιπλέον, είμαι εθισμένη στα κεράσια! :Ρ
Όσο για τον χαρακτήρα μου, πιστεύω ο κάθε άνθρωπος γύρω μου είναι "καθρέπτης" που δείχνει χαρακτηριστικά του εαυτού μου. Και αυτός είναι ένας λόγος που έκανα το blog -ίσως γράφοντας να καταλάβω πράγματα για μένα που τώρα δεν γνωρίζω..

Η ώρα είναι 2:15 πμ και μόλις τέλειωσα το 1ο μου κείμενο! ΥΑΥ! :D