Η βροχή των αστεριών.


Στην αρχή άκουσα πως θα γινότανε από μια φίλη μου ενώ ήμασταν μες τα νεύρα. Μου είπε αδιάφορα πως <<στο ραδιόφωνο είπανε πως θα πέσουνε πολλά αστέρια>> και εγώ ως απάντηση της έδειξα που γράφω και αυτή και τα αστέρια της. Δεν είχα ιδέα πόσο ωραίο θέαμα ήταν τελικά..
Έμαθα αργότερα πως η βροχή των αστεριών εμπρόκειτο για ένα μοναδικό φαινόμενο κατα το οποίο σχεδόν κάθε λεπτό πέφτουν 3-4 αστέρια. Απογοητεύτηκα μετά, όταν άκουσα πως θα γινόταν 3-5 τα ξημερώματα, αφού εκείνη την ώρα -σκέφτηκα- θα έριχνα τον ύπνο του δικαίου.

Τέλος πάντων, να μη πολυλογώ, ξύπνησα απ'τις 2:30, ενώ όλοι στο σπίτι μου και στον υπόλοιπο οικισμό βρίσκονταν σε βαθύ ύπνο. Φανταστείτε μόνο την ησυχία εκείνη την ώρα. Σκέτη μαγεία!

Το θέαμα φανταστικό! Πράγματι, έβλεπα να πέφτουν το ένα μετά το άλλο μικρά και μεγάλα αστέρια, με ιλλιγγιώδη ταχύτητα. Φαντάστηκα τον εαυτό μου να βρίσκεται ανάμεσά τους, σαν ένας μικρός αστροναύτης, να χοροπηδάω και να αποφεύγω τους μετεωρίτες, σαν να παίζω μήλα με τους φίλους μου!

Ελάχιστες φορές έχω νιώσει τόσο ήρεμη στη ζωή μου. Όταν κοιτάζεις ψηλά, όλα γύρω σου μοιάζουν τόσο μικρά, τόσο ασήμαντα.. τόσο καθαρά! Σα μυρμήγκι. Ναι, έτσι είμαστε εμείς οι άνθρωποι, μικροί σα τα μυρμήγκια. Και παρόλα αυτά, δίνουμε σημασία σε τόσο ασήμαντα πράγματα και χάνουμε τη μαγεία και ό,τι άλλο αξίζει πραγματικά..

Περιττό να πω πως έκανα αμέτρητες ευχές! :D

Σημείωση: Πολλά αστέρια έπεφταν και την επόμενη μέρα. Τα είδα πάνω στη σκεπή ενός σχολείου! :Ρ