λίστα #2: ιστορίες με 6 λέξεις

  • έχασα το πορτοφόλι, βρήκα ό,τι επιθυμούσα
  • "επιστρέφω σε λίγο" πριν κάτι χρόνια.
  • μου ήρθε έμπνευση, δεν έχω στυλό
  • μία φωνή: ηχώ. ένας φίλος: σκιά
  • "κι εμένα μου αρέσεις", κακό αστείο.
  • 2100, κυβερνά ακόμη η ανθρώπινη ανοησία.
  • μια νύχτα, δυο λέξεις, δεν τηλεφώνησε.
  • πρωί, το φάντασμα του στο μαξιλάρι
  • "πωλείται διαμέρισμα", οι αναμνήσεις δεν συμπεριλαμβάνονται 
  • μόνοι τους στο γραφείο του. προαγωγή!
  • χίλιες ρυτίδες, χίλιες εμπειρίες, ένα τέλος
  • η ζωή σύζυγος, το τσιγάρο εραστής.
  • προσποιούνταν οργασμούς, προσποιόμουν  πως την αγαπώ.
  • νέα αρχή, παλιός εαυτός. φαύλος κύκλος.
  • "έλα μωρέ, θα το κάνω αύριο"
  • γενέθλια. 21 σφηνάκια. δεν έγινε 22.
  • τελευταίοι δύο άνθρωποι στη γη. ομοφυλόφιλοι.
  • κοιμάται με άλλον, άγρυπνη σκέφτεται άλλον
  • τελικά βρήκε την αθανασία. κρατούσε πιστόλι.
  • βροχή, δυο ομπρέλες, έρωτας. βαρετή ταινία. 

(λατρεύω τα six word stories, είπα να δοκιμάσω να κάνω δικά μου σε ελληνική version)